Friday, June 7, 2013

Fantastic, too!

Photo



Photo



kadu-posts: Sua curvas. Me - embriago em suas curvas… Sugando...



kadu-posts:


Sua curvas.

Me - embriago em suas curvas…
Sugando cada pedaço dela.
Seus gemidos loucos,seus lábios macios…
Me perco em cada curva,
Me saciando em seus doces gemidos,
Sugando te com meu amor infinito…


__ Bruno Torres __

Photo



Photo



Photo



Face so much like my ex-wife's.  Loved when she dressed...



Face so much like my ex-wife's.  Loved when she dressed like this, but toward the end, I don't think I was seeing this side of her as much as her secret lover did …

Photo



Photo



Photo



Photo



Photo



Photo



Photo



Thoughtful, calm, confident, mysterious … perfect.



Thoughtful, calm, confident, mysterious … perfect.

I like a well-hung woman …



I like a well-hung woman …

Photo



Photo



Photo



Photo



No comments:

Post a Comment